fredag, november 05, 2010

Gömörrön på er der ute..

Jag å vovvarna på jobbet igen.. å det är Fredag =) Whihiii... helg inom några timmar..

Å solen skiner, ska bli så skönt med helg.. i kväll blir det en film å bara mysa ner sig i en filt.. imorron tror jag sattsar på yoga kl 09:30 sen blir det ut till mamma å vidare till arboga.. sen en tripp i skogen å vidare till kyrkogården.. avslutas med massa mamma mat.. lät inte det helt underbart ;) haha.. Hur skulle ja klara mig utan min mamma..
Det är rätt komiskt.. när man va tonåring då va vi så osams.. å jag verkligen hata henne.. men nu när man växt till sig å blivit gammal så är hon det bästa som finns..komiskt hur det ändrar sig egentligen.. Ja tror vi pratar nästan varje dag om allt å inget.. haha..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar