måndag, november 08, 2010

Monday..

Monday again..

Jobbar å donar.. Efter jobbat idag blir det info träff på Friskis.. sen blir det hem å en tidigt kväll.. kanske tar sällskap av Ben & Jerry en stund men sen e det sängen.. min sömn de senaste dagarna har icke vart bra.. vaknar, somnar, vaknar, somnar å om å om igen.. bra drygt.. sömnen blir så avbruten. Vet inte om det är pillrerna som spökar eller vad det e.. snart e är den stora dagen här.. the big day.. då jag ska sluta röka.. iihhh.. bara jag tänker på det så får jag lite små panik.. hur kommer jag blir.. å hur kommer det gå.. har märkt mer å mer att jag börja må illa när jag röker å att det inte e gott men ibland så e det gott igen.. humm.. varför kan de inte va äckligt varje gång.. då blir det lättare å sluta.. annars testar man ju hela tiden e det gått nu? eller nu? eller nu? ;) Nä det blr å inskaffa morötter idag så man e laddad till det e dax.. knappra å knappra blir det.. Nä nu ska jag lägga på ett kol här så jag får gå hem =)

2 kommentarer:

  1. Heja, heja! Om du är stenhård så fixar du rökstoppet! Och det tror jag att du är!

    För tre år sedan dumpade jag min kärlek sedan tio år tillbaka, nämligen snus. Jag har inte fuskat en enda gång sedan dess, men jäklars vad gott det luktar så fort någon öppnar en snusdosa. *dreggla* Men fördelarna att inte snusa överväger.

    SvaraRadera
  2. Gud va du e duktig.. jag vill oxå.. man både vill å inte.. de e ju som du säger ens bästa kompis.. =) Kommer vara tomt.. men banne mig jag ska sluta.. haha..

    SvaraRadera