söndag, november 07, 2010

*gäsp*

Lördag kväll å jag har en hemmakväll med Ben & Jerry (glassen för er som icke vet vad de e ;).. ) Idag har varit en full smetad dag.. Vart i skogen med vovvarna.. hitta massa stelfrusna kantareller å trattisar.. funka prima till middagen iaf ;)

Imorron har man inget på kalandern förutom att ja ska till EM å kika på soffor.. vill ha en manchester soffa ist för min.. hade beställt en fran samma ställe som min kommer ifrån å den komma till v 47. Men fick ett meddelande i onsdags att dom hade inte tyg så det räckte till en soffa åt mig.. ledsen på ögat vart ja.. =( så nu e det bara ut å leta igen..

Nä nu tror jag sängen kallar.. ögonen e bra trötta efter all frisk luft man fått.. vovven snarkar redan..

2 kommentarer:

  1. Fint med Ben & Jerrys! Den med vit choklad är nog godast, fast jag har inte smakat alla.

    Jag hade inte riktigt förstått att du hade börjat blogga igen sedan pausen i... september? Så jag har lite att läsa ikapp. : )

    SvaraRadera
  2. Ajjemensan.. började igen.. Men bloggar bara när jag har kust =) haha..

    SvaraRadera