måndag, november 29, 2010

Julpyntas för fullt..

Då va helgen slut å arbetsveckan här. Helgen har varit riktigt skön. Lite julmarknad, Middag å sen en slappdag plus träning. Sömnen har varit sisodär som vanligt men annars va den super.. Bilen har jag fått lagad... som ny nästan ;) Tack Tack till P å J som tog sig tid en hel dag å fixa den.. Me happy!!
Å idag har man inte gjort så fasligt mycket arbete på jobbet.. Har spenderat min tid till att byta gardiner å dra fram ljusslingor som ska upp på fasaden.. Herregud va med ljusslingor å ljus julbockar som som ska fram. Kollas å fixas.. inte många ljus som va hela..*morr* Så det ska fixas å sen ska det upp på taket å fasaden. Så snart e det riktigt Juligt på jobbet... =)

Ikväll blir det träning med Milloz.. Lite Core, igår körde vi Ki box 2. Riktigt jobbigt pass. Vi vart bara 3st av 4 som gick.. en viss madam Kaka drack lite för mycket i Lördags å va bakis så hon kunde inte träna.. Passet va riktigt jobbigt.. å jag kan säga att äta 2 timmar innan va ingen hitt. Ja trodde nästan maten skulle komma upp flera gånger.. hua.. Kommer inte göra den tabben igen ;)Men nått ja känner lite irretation på e att vikten händer det ingenting med.. mera att det går upp en ner.. dax att ta tag i kosten å köra lite mer fys oxå.. Just nu ligger jag 10 kilo över min målvikt.. så from med imorron blir det diet =) Whoho.. Få se hur go människa jag blir ett tag.. hihihi..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar