onsdag, november 24, 2010

Våra val..

Idag känner ja mig filosofisk.. tänker på livet å alla vägar den gått. Tänk vad en liten grej kan göra sån stor förändring.. livet är fullt av massa val. Brukar tänka ofta på hur hade livet sett ut om man inte hade gjort just det valet.. Skulle man va här just nu eller hur hade livet sett ut? Vilka personer skulle man ha runt omkring sig just nu.. Hade man haft just dom vänner man har idag. Hade jag bott där jag bor idag.. Tänk om man kunde få besöka sitt liv å se hur det såg ut om man gjort ett annat val.. hade det blivit bättre eller vad hade hänt. Skulle va cool å få se.. eller få se framtiden å se att allt kommer ordna sig.. =)

Vill även skicka tillbaka tack till er där ute som tänker på mig =) Speciellt till en som är så långt borta å ändå tänker på mig.. Saknar dig!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar