torsdag, november 11, 2010

Roadkill..

Shit det känns som ett tåg har kört över mig idag.. man känner sig verkligen som ett roadkill.. Va iväg å träna med Milla igår på Cirkelfys.. skitbra träning men för madam här då, som e helt otränad. Så dog jag av första varvet.. armarna va som spagetti, benen stumma, magen krampa.. huvet va helt väck. Höll på glömma skor å vattenflaska kvar efter passet, så snurrig va jag.

Sen va det raka vägen hem, hämta hund å iväg å meka bil igen.. sista vinterdäcket åkte på iaf.. men baklucks jäveln kom inte på plats.. jag säger bara jä*** bil*****!!! Å vilken muppig konstruktion.. antingen blir det å svettsa eller borre ett jävla hål.. Me Löve that car NOTTTTT!! Bästa bilen som nån sa förut.. =/

Kom hem vi 11 på kvällen.. hungrig å trött. Vart en dusch å en macka sen krypa ner till kojs.. somna direkt. Idag va det inte lätt å öppna dom smö gröna.. FY F*n va jag va trött i morse.. jag ville inte kliva upp.. men nu e jag här på jobbet. En aning sen men ja e här iaf.. va så sugen på å sjukskriva mig men nope.. Å ikväll blir det träning igen.. KiBox med Milla.. så imorron gott folk så får vi se om jag kommer upp ur sängen ;) hehe!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar