tisdag, januari 18, 2011

2:a dagen

Då va man inne på andra dagen på dieten.. hel dieten.. Idag på lunchen så städa jag ut kylskåpet på mat å dyligt.. Frös in min grymt goa ost å kalkonkorv. Ihopp att det det går att göra det med ost... men vi får väl se.. Så nu har jag inget gott i mitt kylskåp förutom massa grönsaker som jag kände att det e dumt att slänga utifall man ska börja på mixdiet. Imorron ska visst vara värsta dagen.. just nu känns det inget jobbigt, förut att vanorna sätter in ibland.

Annars idag blir det tvättkväll hemma hos mig.. allt ska tvättas julgardiner å sängkläder, filtar.. rubbet ;) Ska även tvätta dom små liven oxå.. det kommer inte va poppis.. å snart åker man till thailand.. py pan va skönt!! Sol å bad.. =) Nä heppåer.. Nu tänker jag gå hem, har jobbat över tillräckligt nu..

1 kommentar: