lördag, januari 22, 2011

Mår sisodär idag..

Idag vart det visst officellt på FB.. Till er som sett det som skriver å undrar vad som hänt så har jag å min P gjort slut å jag har inte riktigt orkat svara.
Det har vart lite upp å ner ett tag å vi hittar inte riktigt tillbaka till varandra fast man verkligen vill så går det inte. Så vi bestämde att vi skulle gå skilda vägar för några dagar sen. Så just nu är det tufft för oss båda.. känslorna finns ju fortfarande kvar.

Å fast jag tog beslutet själv så tycker jag att det e grymt tufft så jag e glad att jag har mina vänner just nu som stöttar mig.. å ett extra tack min kära kakan som tar hand om mig just nu.. Så nu vet ni why... =/

2 kommentarer:

  1. Allt för min älskade Vera<3
    De kommer att fixa sig..
    Har haft en kanon helg så det är jag som ska tacka!!

    SvaraRadera
  2. Haft en super helg med dig osså.. inte för man vart de bästa sällskapet men jag hoppas det blir bättre snart <3

    SvaraRadera