fredag, januari 14, 2011

Då va det fredag =)

Fredag å bilen trasig.. fy fan va härligt.. not!! Bromsvätskan försvinner i bilen.. vart ifrån vet jag icke. Fyller på å sen försvinner den. Inte så bra å köra bilen eftersom bromsarna försvinner om bromsvätskan läcker bort. Killarna på jobbet e inte så sugna på å titta på min bil, det ändå dom säger Gör om å gör rätt! Morr!! Så ser ut som man e billös i helgen.. inge handikappad man kommer vara då heller =/
Ska ringa F å se om dom kan titta på den.. mitt hopp är att han kan å hitta felet plus att det INTE blir för dyrt =(
Annars i helgen va min plan å åka ut till mamma å hälsa på å motioner Ginos lite med pulkan plus en visit förbi Famo osså inne i köping.. men vi får se vad som händer med det.. ingen bil ingen visit =/
Ikväll blir det movie tajm med Eat, Pray Love.. tror min kära Kaka skulle joina mig som det lät imorse =) Alltid trevligt med sällskap.. Nä nu ska jag jobba lite så man får lite lunch å sen gå hem ..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar