söndag, januari 30, 2011

Dans, lek, spel eller vad??

Gomorron.. eller go å go men vi kör på det iaf. Ibland blir man inte klok på saker å ting...Man tror sig förstå saker men ack så fel man kan ha.. men men..
Vart en sen kväll igår efter H`s 30 års fest. H vart så glad, han visste absolut ingenting och hade inte anat nånting.. =) Han va helt tagen.
Jag som va nykter fick va lekledare, min kära lilla kaka va lite väl förfriskad för att vara lekledare.. dampa på na lite grann men jag älskar henne ändå.. =)
Vart mycket dans å mycket skratt.. Jag gav upp vid 1 då hade dom flesta taklat av. Så det va inte så mycket folk kvar.
Min säng hemma vänta. Å imorse vakna man 7:30 av att det va ljust i sovrummet, madam va så trött igår att hon glömde dra ner rullgardin.. Så det vart 6 timmar sömn.. Lika bra å kliva upp. Ska hämta min lilla Ginos hos Mammsen, sen ta en långpromenad med N. Sen får vi se vad kvällen ger.. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar