söndag, januari 30, 2011

Ajaj..

Ajaj.. har så ont i kroppen just nu..
Nu vet jag hur en käggla känner sig.. Py pan.. Jag agera käggla å min Jävla hundjävel agera klot idag.. Va ute på promenad med Ginos. Å gina kommer i 180 knyck och springer rakt in i mig, å ja faller handlös rakt i isbacken å slår i hela ryggen och huvet.. Så just nu kan jag inte röra huvudet, nacken gör ont axlar å rygg e inte ok.. Just nu säger jag bara Jävla hundjävel.. hon e bra billig just nu.. va som hon gjorde det med flit, va ju inte precis liten yta hon va ute å sprang på, en hel jävla väg och åkrar överallt. Och hon e ju stenhård när hon springer på en.. och hon känner ju inget själv precis. Jävla bulldoser.. morr morr å dubbelmorr.. En massage skulle sitta fint.. Nån frivillig som vill mjuka upp mig i nacken?? Välkommen hem till mig .. ;)
Nä nu blir det sängen för mig.. Jobba imorron.. =/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar