onsdag, januari 19, 2011

Kylan tillbaka.. =)

Imorse när man klev upp för en tidig morgon promenad så va det kallt helt plötsligt.. Märktes redan igår att det va på väg.. snön började bli hård.. Tycker faktiskt att det e lite skönt när det är nån minus ute.. man slipper detta slaskande iaf ;)

Hade tänkt köra ett pass i dag på Friskis men jobbade över idag igen.. massa bokföring som inte stämde å man va tvungen att göra klart det medans hjärnan hängde med .. Så när jag va klar med allt å kolla på klockan så skulle mitt pass börja om 25 min å jag skulle hinna hem, gå med Ginos, byta om å köra till Rocklunda.. hum.. lite snabb ihop räknande så visst man att det inte skulle gå =) Så vart hem till Evvy å ta en kaffe. Sen hem till busfröt. Har hunnit en heldel,, speciellt en grej som skulle ha gjorts för väldigt länge sedan.. Jag har organiserat min städskrubb å lådor i köket. Nu jäklar e det ordning ska ni veta.. =)) Så nu ska jag ta mig en shake å gå med Gina.. tappa bort tiden helt å hållet när jag städade .. Sen blir det sängen.. Nanni nann på er..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar