måndag, januari 17, 2011

Jävla Snålmimer

Det e så kallt i lägenheten just nu.. mössa, vantar å filten e på.. ska banne mig införskaffa ett extra element som jag kan brumma på.. fattar inte att det ska vara så svårt att hålla värmen uppe fast det blir nollgradit.. morr morr å dubbel morr..

Nu när man äter soppor så har man inte så mycket värme i kroppen heller, ni som inte vet så kör ja lite cambridge diet ett tag. Behöver chocka min kropp lite...Så mycket motion å lite mat. Idag har man vart på långpromenad med Kakan å Ginos.. helt slut vart jag.. E så trött just nu men det har ju sina förklaringar de med.. stängde ut lilla katten för första gången i natt, å hon härja hej vilt så sömn vart det inte mycket med.. Inatt blir det andra försöket, mäste få sova å så blir dey en varm pyjamas på.. ska inte frysa!!

1 kommentar:

  1. Du får komma och värma upp dig framför min brasa innan du lägger dig..:)

    SvaraRadera