fredag, januari 21, 2011

Idag e man trött.. man kanske fick 5 timmar sömn inatt, så det e tur att det e fredag..
Jag känner mig inte så pigg å glad idag av lite olika skäl men ska gräva ner mig lite i arbetet å sen sysselsätta mig så gott det går.. Kunde inte somna igår så jag försökte beställa lite kläder från nätet, hade hittat en klänning som jag ville ha både till festen nästa lördag å sen med till thailand.. plockade in den i min varukorg å sen satt jag å kolla runt på lite annat oxå. Men sen när jag ska gå till kassan så kan jag inte helt plötsligt köpa min klänning den har tagits ut ut sortimentet mitt under min beställning.. Fuck va surt.. Så jag vart bannad å slängde igen datorn. Vart ingen beställning.. Morr!! Så det e bara å leta vidare..

Å Ikväll kommer nog tjejerna över till mig.. prata lite thailand å bara vara. Sen i helgen blir det nog så mycket jag kan hitta på.. En visit till Mamma å promenera en stund.. å sen blir det va det blir i helgen.. Men tomt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar