torsdag, januari 07, 2010

Avatar

Usch å py vad jag e trött idag.. kolla på film till kl 2 i natt... inte ok just nu men fy va bra den va.. Kolla på filmen Avatar.. grymt bra måste jag säga.. En riktig förtrollande film..
Mycket värd att se.. rekomenderar den högt..
Blir gärna å se den igen.. min kära mys somna efter 30 min in i filmen.. han va så trött stackarn.. så vi kommer nog se den igen..
Annars idag så e det bra segt.. kommer va fullt upp efter jobbet.. Stor handla med Evvy & sen kommer J & N över på fika kl 8..
Å så måste jag nu boka tvätt tid.. har inte tvättat på jag 3 veckor snart tror ja.. börjar sina i mina lådor plus att det blir så drygt å tvätta ju mer det blir.. hehe!
Nä nu ska jag nog titta på en till film här på jobbet. Har inte så mycket speciellt å göra idag..;)

Puss på er där ute i kylan...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar