tisdag, januari 26, 2010

Tisdag.. fuck

Nu får det bli helg igen ;) å det e ju bara Tisdag.. Fuck.. inte äns Onsdag så veckan har vänt.. ne då.. 3 ½ dag kvar till helg =(
Idag har jag inget speciellt å säga.. helt tomt så ja kan väl babla skit ist..;) hihi.
En sak som e säker e att jag e ganska less på löpande hund.. blod, blod överallt.. Byta i bindan stup i kvarten.. så äckligt! Jag vet inte riktigt hur dom tänkte när dom gjorde tikskydden.. det lilla hålet i trosan får min lilla dam inte plats med sin muffla.. så hon blöder igenom den ganska snabbt.. Whyyyyy ska hundar blöda. Min katt blöder inte.. å varför 22 dagar. Det e inte ok. Jag har mens i typ 3-4 dagar.. varför kan inte hundar oxå det.. Kan nån tala om för mig varför det e nödvändigt 22 dagar..?????? En possetiv sak e ju att hennes aptit har kommit tillbaka.. men det e ju det enda. Hon e bra knepig nu..har massa konstig saker för dig..*s*
Hon har möblerat om mitt kök hemma.. antagligen kliar det på rumpan nu så hon går under allt hon hittar å drar ryggen emot dem.. så min stolar förflyttar sig hela tiden..
Knäpp hund... hihi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar