torsdag, januari 21, 2010

Tidsfördriv

Här är min sammanfattning om år 09.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Köpte hund =)
2. Höll du några av dina nyårslöften? Hade tyvärr inget.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ojaaa Det ploppar upp barn överallt.. hihi
4. Dog någon som stod dig nära? Nej, tack och lov
5. Vilka länder besökte du? Inga alls..Skit tråkigt
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010? Framgång & pengar
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 2 Oktober
8. Vad var din största framgång 2009? Ojj... vilken fråga. Ingen aning..
9. Största misstaget? Misstag lär man sig av
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Inge skada, bara vart sjuk i alla möjlig basiller..
11. Bästa köpet? Min vovve Gina
12. Vad spenderade du mest pengar på? Grejer till hemmet, kläder, skor å så klart mina bebisar..
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja det hoppas ja iaf.. men kommer inte på nått just nu
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Hoffmaestro - highwayman, Lady Gaga - Bad Romance
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Både och.. va mycket känslor detta år..
16. Vad önskar du att du gjort mer? Fångat stunden
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Grubblat
18. Vart firade du jul? Hos kakans familj sen hos min pappa en sväng..
19. Blev du kär i år? Ojaaa .. den bästa
20. Favoritprogram på TV? Brothers & Sisters
21. Bästa boken du läste i år? Tyvär läsar jag inte böcker.. hittar ingen ro..
22. Största musikaliska upptäckten?
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Nope..
25. Något du önskade dig men inte fick? Ehh.. typ samma fråga som innan se svar på nr.24
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Fika å mös med mina vänner.. plus min kärlek 27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år? Miljonvinst
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Leggings och snygga tröjor.. hum.. ja lite allt möjligt.. svår fråga.. hihi
29. Vad fick dig att må bra? Min familj,vänner, å min P
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Just då.. oj jag dregglar inte så mycket men han i twillight kanske Robert Pattinson (Edward Cullen) å Joel Kinnaman (Frank Wagner)
31. Vem saknade du? Ingen..
32. De bästa nya människorna du träffade? Catha Molin, Robin Öhman

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar