söndag, januari 31, 2010

Sweet Sunday

Sista dagen på helgen va det. I morron ska man jobba igen. Blir nog solo där. Pappsen har åkt på magsjuka så han kommer nog inte in... =/
Måste be killarn kolla på min bil imorron. Jävla avgas systemet har pajat..*morr*
Har inte råd med dessa avgifter hit å dit..I fredags gick halva tanken på bilen så den kommer jag inte klara mig på resten av månaden å sen kommer nog skatten på bilen till nästa månad & elen kommer nog med.. usch tycker inte om februari.. Har lite ågren.. hatar att ha noll pengar.. man blir bara deppig.
Snart bär det av ut på björnö för att släppa hundarna, Gina ska få springa av sig lite.. sen ska jag mysa max med älsklingen.. har inte fått myst nått på hela helgen. Han har vart upptagen med sitt Lanande hela helgen.. För mig helt oförstårligt att man orkar spela nonstopp 48 timmar.. =/
Nä nu måste man axa.. Janeth snart här.. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar