tisdag, januari 12, 2010

Lunch =)

Då har man gjort nästan nada sen man börja i morse.. fick kliva upp tidigt för att kolla bilen starta.. annars skulle jag fått hämtning.. Men lilla bilen starta så man sladda in på jobbet före 7 på morgonen... så nu e jag bra trött.. Lilla Gina med.. hihi.. hon va INTE vaken när jag släpa ut henne i kylan.. Inte ett dugg sammarbets villig när man skulle klä på henne..*grymt*
Kylan verkar vara här för att stanna.. det e som den har bitit sig fast.. jag skulle bli väldigt nöjd om den kunde gå ned under -10.. över de -10 e inte ok.. alles för kallt.. Nu får man väl skäll hur man skrivit.. hihi
Det e helt sjukt att dom längre upp i landet har mindre minus än vi.. Jag vet några som bor i skidbacken å har det asgött.. tänk inte på mig bara.. hihi! Ni vet vilka ni är.. Puss..

Nä nu ska jag äta lite sen blir det hem till Cookie för filmkväll sen bums i säng.. måste sova, sova.. ska nog börja lägga mig vid 10 så kanske man e piggare om dagarna.. hihi.. Bra ide kanske??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar