måndag, januari 18, 2010

Måndag va det..

*gäsp* Trött. trött e man.. Igår va så mysig.. mycket lyckad kväll. P vart glatt överraskad.. Me like..
Kan säga att jag trodde inte jag skulle orka med nått den kvällen...
Såååå bakis va man när man vakna.. hihi.. Resorb is the shit.. efter lunch så vart man människa igen.. Men det va en riktigt trevlig fest i Lördags.. Massa folk å allt va riktigt nice.. lite för mycket vin för min del då.. Å Evvy kände väl lika dant. Så vi vandra hem vid 12 snåret till henne där lilla Gina vänta. Sen vart det en vingel runda med vovve å sen in å moffa chips å popkorn.. till en film som jag somna direkt till..vakna till på morgon kvisten på soffan. Inte alls vidare prima i huvet.. Bakis.com.. en resorb å sen in i sängen hos Gina å Evvy.. Vakna sen kl 8 av Evvy granne som bakade scones.. Evvy galen..*s* Jag har aldrig vart med om så lyhört. Jag tom hörde när grannen skivade gurka. Det är illa.
Så nu förstår jag varför hon aldrig får sova..
Nä nu ska jag ut på en promenad med vovve.. sen vila en stund..hihi...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar