onsdag, januari 13, 2010

Doggi walk time..

Idag har man jobba lite mer.. hihi.. Suttit mest i telefon köer, alltid lika roligt. Ringde min gamla arbetsgivare TELIA idag fast företags sidan dock. Märkte att dom håller på med samma skit som privat gjorde/gör.. Man ringer en viss avdelning & dom säger vänta ska kolla.. sen sitter man å väntar i tystnaden & sen helt plötsligt så har man hamnat på en annan avdelning. & en ny person har svarat som inte äns vet vad ärendet gäller.. Tur att man vet hur allt funkar iaf..så man kan guida rätt. . men jag förstår kunderna helt ut..
Tyvär Telia som jag sa under mina 2 år hos er.. som den nya VD sköter stället så kommer fler å fler kunder lämna er.. Peronalen blir bara mer å mer stressade med mål, sälj, svarstider så det blir bara kattskit i slutendan ..

Annars idag blir det doggiwalk med Janeth.. sen hem å mysa lite..
Min agenda är inte lång.. måste sova igen lite tid.. nattsudda alles för länge igår.
Cookie, Gina å jag titta på Harry Potter.. 2 hela filmer tog vi oss igenom.. så sängen vart väl kl 1 i natt.. inte bra när man ska upp å jobba tidigt..
Nä nu orkar jag inte skriva mer.. Tjolahopp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar