fredag, januari 29, 2010

Gomorron denna härliga fredag

Ja då va det fredag igen.. Tjoho.. Så skönt med sovmorgon å slippa jobba i 2 dagar.. =)
Igår va man på Mysmiddag med min darling.. Åt på choys garden, sen gick vi på bio. Vart Snabba Cash.. den va ok. Tyckte inte om slutet. Ännu en film som Joel Kinnaman inte får nått bra slut =(( Men man kan inte alltid få som man vill.. Tyckte skådespelarna spela klockrent. Kändes inte som nån va dålig.. inte som i Wallander eller Johan Falk filmer där man irreterar sig på dåliga skådespelare..
Sen vart det hem å gå med hund.. Py pan va kallt det va ute.. Förfrös mina tassar ordentligt. Så ont.. Ibland tycker jag inte som denna kyla ;) Men det hjälpte med att krypa ned i en varm sängt å bara mysa =D
Idag va man uppe tidigt fast man va rätt bra sliten i morse.. men kl 7 va man på jobbet =) Duktiga jag .. Hihi!
Idag e det tänkt att jag å Milla ska till Eskilstuna, men jag har ingen aning om när, var, hur osv..
Så det känns som det blir som det blir..
Imorron vet jag inte riktigt vad som händer.. party? Eller bara ta det lugnt.. Vi får se.. Inge mys iaf =( Nä nu e det dax för frukost.. magen skriker =))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar